dilluns, 2 de maig del 2011

Ortografia de la S sorda i la S sonora_

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, sóc Nacho Alegre de 2ºE i el power point, m'ha ajudat molt més que el llibre.

Anònim ha dit...

ola sóc maria forcada de 2nB i es molt mes façis aprendre amb el power point ke llegint el llibre adeuu i gracies!!:)

Anònim ha dit...

Hola, soc Sandra Herraiz i power point m'ha paregut interessant que el que jo pensava i crec que es una molt bona idea per a poder estudir i saber-ne mes.

Anònim ha dit...

Hola soc Pablo Ulldemolins i pense el mateix que Naxo i Sandra, que aquest power point ajuda més que el llibre.

Anònim ha dit...

Hola, sóc Ana Gil de 2n ESO E i com alguns dels meus companys també pense que aquest power point ajuda molt més que el llibre. Adeu i gracies.

Anònim ha dit...

hola soc diana de 2ºB. Yo crec que amb aquest power pint es mes facil entendre les coses que en les del llibre gracies!! :)

Anònim ha dit...

Hola soc Mar de 2nB i açó m'ha paregut millor que estar llegint-ho del libre, moltes gràcies perque m'ha ajudat.
Fins aviat!

Anònim ha dit...

Hola carmina, soc Andrea Rubio de2ºB i aquest power point m'ha fet entendre millor aquest tema de la "s".Gràcies i adeu.