dilluns, 7 de febrer del 2011

Rondalles_


L'ordinador vol explicar-vos rondalles.

Cliqueu a RondallaNet i gaudiu de la lectura de rondalles de casa nostra, i de rondalles d'arreu del món.
  1. Activitat obligatòria: trieu una rondalla de la nostra zona. Llegiu-la, anoteu a la llibreta les paraules noves, i copieu el significat que us dóna el diccionari. A l'aula m'ensenyareu les paraules.
  2. Activitat obligatòria: busqueu en aquesta web qui era Enric Valor i a quantes activitats literàries es va dedicar. Anoteu les respostes a la llibreta.
  3. Quina rondalla us ha agradat més? Deixeu ací al blog un comentari amb el vostre nom, el curs, el grup i la vostra opinió.
  4. Activitat voluntària: trieu una rondalla del món. Llegiu-la i treballeu el vocabulari nou anotant-lo a la llibreta.
  5. Llegiu aquesta auca dedicada a Enric Valor. Apreneu-vos dues estrofes, i les comentarem a l'aula.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Laura garcia
1er eso E
he llegit la rondalla el dia del miracle i m'ha agradat.

Jaume ha dit...

la rondalla que més m´ha agradat és la de les dones que enganyen al seu marit.

Jaume ha dit...

la rondalla que més m´ha agradat és la de les dones que enganyen al seu marit.

ALEX.B ha dit...

Alex Bancila
1er Eso E
la rondalla que més m´ha agradat ha sigut la de (com el lleó i la hiena van tindre una topada)

Anònim ha dit...

Hola soc Marius Bobosila Claudiu de 1 ESO E y m'han agradat molt les rondalles.
adeu

ANNA MARTÍN ha dit...

Anna Martín Sánchez
1ºB
Les rondalles que més m'han agradat han sigut tant la de Marieta i el mort, com la de Els enganys de les dones. La primera m'ha agradat perque ja me la va contar la meva professora de 4º a mi i als meus companys i té molta intriga. L'altra perque es molt graciosa i divertida.

Anònim ha dit...

Hola soc Adrian Estrada de 1 E i he llegit el dia del miracle i m´ha agradat.

Anònim ha dit...

Hola soc Adrian Valverde de 1 ESO E i he llegit la rondalla de La gallina negra m`ha agradat perquè es molt original.

Unknown ha dit...

RAQUEL CORTES ALVAREZ
Hola soc de 1r d'ESO B i la rondalla que més m'agradt a sigut la de Marieta i el mort perque fa temps el meu avi me la va contar
ADEU