divendres, 5 de novembre del 2010

Música i dialectes_

Activitat:
  • Mentre mireu cada vídeo, feu una llista al quadern amb els trets fonètics que us criden l'atenció.
  • Després d'haver-los vists tots, expliqueu al quadern el tema (de què tracta?) i l'argument de cada cançó (quina història explica?).
  • Al bloc, afegiu un comentari pel que fa a la lletra i a la música sobre els vídeos.
1) "La Flama". Grup: Obrint Pas.


2) "Wa yeah". Grup: Antònia Font


3) "Camals Mullats". Grup: La Gossa Sorda


4) "Les coses com són". Grup: Els Pets

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Carmina soc Pablo he sentit les cançons, la que més m'ha agradat a sigut la primera anomenada "La flama" després,les altres per l'accent quasi no les entenia i no m'han agradat quasi.

Anònim ha dit...

Hola Carmina, soc José, no entenc que hi havia que fer ...

Com diu Pablo les tres ultimes quasi no les entenia per l'accent i la que mes m´agradat a sigut:
"La Flama"

Ja ens u explicaras.

Gracies.

Anònim ha dit...

Hola em dic Sandra la cançó que més m´ha agradat a sigur la 3º que es diu:(cabals mullats) , les altres com an dit els altres companys per l'accent no les entenia i no m'han agradat ,per escollir la que més m'ha agradat m'ha costat molt , perque no son unes cançons boniques.

ana sedeño ha dit...

Hola Carmina,soc Ana Sedeño.Per començar,vull dir-te que aixó d'escoltar grups mallorquíns mai ho havia fet.I per lo tant jo no puc comentar sobre si m'han agradat més,o m'han agradat menys,perquè aixó és nou per a mi.Jo ara perfectament,podría dir-te que cap grup es bó i després resultara que es un dels millors...no sé si m'entents.
De totes maneres,de les quatre cançons,estic d'acord amb Sandra;la que més m'ha agradat ha sigut la de "Camals mullats"

angel quilis ha dit...

Hola Carmina soc Angel Quilis de
2E la canço que mes me ha agradat ha sigut la flama per que te un ritme pegadis i les altres quasi que no les entingut.

Gracies.

Anònim ha dit...

Hola carmina,soc Claudia Sedeño i estic d'acord amb Sandra i Ana de totes les cançons que hi han m'ha agradat "Cabals Mullats" i les altres cançons no les entendie per l'accent i no m'agraden.

Anònim ha dit...

Hola Carmina,soc Paula Cordente i a mi també m'agradat "Cabals Mullats" com els altres companys han dit no m'agradat les altres cançons per la falta de comprensió ja que que no entenia el seu accent.

Anònim ha dit...

Hola, sóc Nacho Alegre i les cançons no són molt bones. La que més m'agradat és "La Flama" pel seu ritme i perque estva feta amb ninots del Playmobil.

Anònim ha dit...

Hola Carmina, soc Ana Gil. He escoltat les cançons i no és que m'hagen agradat molt perquè, això de sentir música en valencià no va molt amb el meu estil.
La que més m'ha agradat ha sigut la de "Camals Mullats"- La gossa Sorda. Crec que és la que més ritme en té. La que menys ha sigut la de "Wa Yeah"- Antònia Font. Em pense que aquest accent mallorquí no l'entenc molt bé.

Una salutació.

Anònim ha dit...

Hola Carmina, sóc Miguel Ligero de 2n A-B."La flama" i "camals mullats" ja les coneixia i, per tant, són les meues preferides. Sobretot "camals mullats" perquè és una col·laboració entre La gossa sorda i Pirats Sound Sistema, que es un grup que m'agrada molt.Les altres dues cançons ni fu ni fa.

Anònim ha dit...

Hola Carmina, sóc Alina de 2n A-B.La cançó que més m'agradat es "La flama" Les altres tres cançons.. n'hi habia coses que no entenia aleshores, no m'agraden massa i e escollit la primera.

Anònim ha dit...

Hola Carmina, sóc Alina de 2n A-B.La cançó que més m'agradat a sigut "La flama" Les altres tres cançons no m'han agradat massa perque n'hi habien coses que no entendia per l'accent i aixó y pero aixó e escollit la primera cançó.